hej och hö

Nästan två veckor senare skriver jag igen och jag som lovat mig själv att blir bättre på att blogga och inte fan blev jag det... jag borde bli det...
Jaja
lönen har kommit från båda jobbet det vill säga det är OK att internet shoppa och jag har shoppat något jag verkligen verkligen vill ha från nelly, och nu tror ni det är kläder men NEJ det är "Nail stampling" sök på det på youtube så vet ni var det är så slipper jag försöka mer än att det är mönster till naglar, skulle även vilja ha minx fast i mönster.. syster och jag ska nog göra fina naglar och då vill vi båda ha det så får gå på jakt.. hehe
Det andra jag köpte är dock Kläder och det är från HM, det blev kanske nyårsklänning vem vet? sen ett halsband för 19 ynka kronor sen en grym "slapp-kort-kavaj" som jag har i grön/vit-suddiga prickar och denna var svart vit med typ ränder i form av typ hmm.. spretigt,, haha dom är skit snygga.. och en sista sak, en blus som är grymt fin som dock används om något/några år :)
säker missat något men det var nog det jag kommer ihåg:)
haha
JAg ska även införskaffa mig ett par öronmuffar från hm Leopard mönstrade WRAAARR.. och Bas tröjor långärmade vit plus svarta:) yeey!
JAAAAAAAAG ska nog packa nu för lördag morgon åker vi (martins familj plus syskon) till tranås och ska gå på julmarknad hehe !
GODNATT !!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0