måndag igen

Alla småbarn har höstlov! hahah vi stora mogna människor har ett jobb hej och hå vad jag var fördomsfull hehe !!
Sitter i Martins säng och häckar, vaknade vid 10 och skulle ringa Amanda då snick snackade lite med henne ett tag,ska upp om ett tag , har inte bestämt mig ännu om jag ska åka buss eller cykla ... ska på kurs på Maria Nila ikväll så då blir det nog bökigt med cykel stående på salongen.. måste köpa ännu en satans buss remsa...
skulle ju köpa busskort förra veckan och FAN VAD DYRT DET ÄRRRR!!! fast jag bara ska ha ett buss kort fram tills årsskiftet FATTAR inte , 1000:- sa gubben i buren att det skulle kosta, hallå? två månader kostar 1000, och en HEL termin 1200.-? URSÄKTA GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
så jag betalar bussremsa 110:- kr/st bläää
Krook kommer för en klippning idag ! får se hur mycket man får ta, var ju som sagt ett tag sedan.
4 dagar i sträck med jobb på Cervera är av klarat nästa gång är om 2 helgen . hmm :)
HEj och HÖ !

Kommentarer
Postat av: Mathilda

har fått din tröja nu :)

2010-11-08 @ 18:14:11
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0