26/10-2010

Idag är det Tisdag och termometern visar -3,3 och då ligger den vid huskanten så iallafall minst -1 mera,, hua hua!
inviger nya braxor idag, dom är lite tajta i knäna.. haha, och nya döskalle tröjan mohaha.
Om ca 25 minuter kommer min syster och hämtar upp mig då åker vi mot Gillinge för att JAG ska köra halkbanan idag, jag har inte fått sådan stor ångest än utan det kommer komma när vi står utanför då kan jag säga er att då kommer jag inte vara taggad !
Efter halkis så ska troligtvis jag elin och även mamman våran att åka till Stinsen och kolla om min vinterjacka finns där, om det inte blir stinsen så åker jag till Mårten-mus och leker med hans lillasyster Melinda. Ut och fota lite höst bilder och även hitta en bild som sedan tänkas passa som header här :)
Och nej jag är inte pigg ! ska köpa på utan smink idag och en mössa och och FET halsduk jag tänker inte frysa idag !
Thjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0