BÄSTA !!!!!! LISTOR _HAHAAHHA

Namn: Emma
Vad drack du senast: Power king
Vad gjorde du igår kväll: chillepilla med Mårten
Hur många hamstrar har du haft: Syster har haft 2 st
Kan du gå ner i spagat: haha, åhnej ! inte länge..
Vad ska du göra i kväll: sova bredvid my man..
Vad ska du göra i morgon: Jobba och ta det lugnt 
Senaste inköp: Solpuder, body lotion, kydrokortison och jeans.
Senaste film: Juno
Vad har du i ditt fönster: Hmm.. har inga vanliga fönster så ingenting förutom gardin.
Tycker du om att cykla: jajamensan
Vem sov du över hos senast: Martin
Vem sov över hos dig senast: Martin
Vem kysste du senast: MAaaaaaartin

Vad ska du göra nu: hm, skriva klart svaren och sedan sova
Vad ska du göra sen: sova 
Vem träffade du sist: MElinda och martin
Vem skulle du vilja träffa nu: hm.. Farmor , och Amanda panda
Sjunger du i duschen: nej, det har inte hänt så ofta
Vem ringde du senast: Melinda
Vem ringde dig senast: VEt faktist inte
Hur länge sov du inatt: ca 10 timmar kanske
När ska du gå och lägga dig ikväll: När jag har gjort klart detta
Vad gjorde du för tre timmar sen: Satt här inne i Melindas rum
Vad skulle du vilja göra nu: Ligga på en strand under skuggorna av palmer med en iskall vatten och en strawberry daquiri med Amanda Och MArtin haha

Vänner du kan prata om allt med? Alexandra, Martin,Melinda,Mathilda, Amanda,Syster, Jennifer
Person du kan lita på till 100%? ovanstående 
Har du badat i år? Utomlands ENDAST doppat tån i mälaren inte mer.
Tidsfördriv? Facebook, och galna internet sökningar på google
Vad heter du just nu på msn: "emma"
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? ingen aning vem jag ens pratade med tror det kanske var krook som ville klippa dig
hur många syskon: en hel syster och en halv bror
Kär i någon just nu? Kär är bara förnamnet
Varför? För att jag har bästa pojkvännen
Känner du någon som heter likadant som dig? Nej inte direkt som jag umgås med men vet många
Favoritsläkting? Oj, det vet jag nog inte men min farmor och min lillekusin nike är bra !
Morgontrött? OHJA

När är du född?: 17 Mars 1991
Var bor du?: mellan kallhäll och jaokbsberg
Var vill du bo?: Ultimatum Barkarby 
Nuvarande hårfärg?: ljusa bruna, blonda ,askiga slingor typ väldigt melerat
Riktiga hårfärg?: råttfärgat.. huhu
Ögonfärg?: gröna
Vad läser du för bok nu?: ingen just 
Humör just nu?: seg trött uttråkad
Vad har du för parfym idag?: Calvin Klein
Vill du ha barn?: OM jag vill :) 
Hur stort är ditt rum?: Ja du ett gammalt garage typ säg 20 km2 kanske.
Har du tv/dator i ditt rum?: dator ja , tv nej
Hur många converse allstarskor äger du?: ett par=)
Brukar du vara osminkad i skolan?: ja det var jag när jag gick i skolan !:)
GODNATT !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0