Bu eller bä

Herregud vilket strul det var med bloggen där i början precis efter att jag gjorde första inlägget så kom jag inte in.
Det stod att lösenordet var fel och jag skrev lösenordet 528 gånger på 45 olika sätt HELT SJUKT! och så nu när jag bara ska testa "bara för att" så funkar det, tror ni inte man blir lagom chockad då .. hihi
Ligger i soffan och kollar Ullabullared med Mårtimer , päron 1-2 är på träning!
Imorgon blir det ta mig fanders halkbanan fan vad nöjd jag är men ändå sjuuukt nervös, ska ju åka helt själv, aa alltså syster yster kör mig dit sen ska hon shoppa sen hämtar hon mig för hoppningsvis efter det blir det Didrikson Expedition jacka SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!! Turkos marinblå eller brun ! skiiit svårt.
SEE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0