God morgon fredag

Jag har upptäckt att ibland ser jag ta mig fan i syne !!! nu när jag skulle stänga av min snooze på mobilen nästan hoppade jag upp ur sängen för jag såg att det stod 08.53 och min buss går du 09.24 då ska jag hinna fixa allt och vakna till.. flyger upp och sätter mig i sängen kollar på mobilen för att räkna ut hur lång tid jag har på mig innan jag måste gå.. då står det 08.35 helt plötsligt.....!!! så jag har alltså slängt om siffrorna så ja gär helt säker på att jag såg 08.53 men ICKE..
JAJA dagens morgon problem hej hej.
Nu glömde jag bort tiden helt shit shit shit !!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ha en bra dag älskade lilla Emma :)

Pyss pyss

2010-10-29 @ 09:59:27
URL: http://mattimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0